Dogodki - podružnica Loka

OGLED RAZSTAVE LIKOVNE KOLONIJE LOKA

Objavljeno: 1.01.2019 | Avtor: Drago Slukan

V mesecu juniju je potekala likovna kolonija v parku TDU, kjer so ustvarjali tudi nekateri naši učenci. V petek, 14. 12. 2018, je bila otvoritev te razstave. Na razstavi so razstavljene tudi slike naših učencev. V okviru OPB ja smo si te slike ogledali. Ponosni smo na naše male umetnike. Milena Zemljak

TRŽNICA V LOKI

V  nedeljo, 23. 12. 2108, je potekala božično novoletna tržnica »Svoji k svojim« v parku TDU. Začelo se je ob 10.00 z otvoritvijo tržnice, ob 11.00 pa je bil dobrodelni tek. Na tržnici smo se s svojimi izdelki predstavili tudi mi in jih ponudili krajanom. Prav tako so se nekateri najbolj pogumni učenci kljub megli Preberite več …

Učenci POŠ Loka v Domu upokojencev Loka

Objavljeno: 19.12.2018 | Avtor: Drago Slukan

Ko je smrečica izgubila svojo moč, so nas poklicali na pomoč. Kot blisk odhiteli smo do njih, da vzdušje se povrne in drevesce zablesti. Krasili smo piškotke, stari, mladi vsi povprek, da zdaj je kot se šika smrečica velika. mm Stanovalci Doma upokojencev Loka in učenci POŠ Loka

IZDELOVANJE VENČKOV

Objavljeno: 5.12.2018 | Avtor: Drago Slukan

Na pobudo TD Loka smo dne, 29. 11. 2018,  v OPB ju imeli delavnico izdelovanja venčkov. Pri delu sta nam pomagala tudi Lovrova mami in ati. Najprej smo spoznali postopek izdelovanja, potem se razdelili v pare in začeli z delom. Zopet se je pokazala naša zagnanost in ustvarjalnost, saj nam je uspelo narediti kar 35 Preberite več …

ČISTILNA AKCIJA OB SPREHAJALNI POTI

Vsako leto učenci opravimo čistilno akcijo ob sprehajalni poti ob reki Savi. Veseli smo, da je vsako leto manj smeti.

CŠOD Jurček, 2. a in 2. POŠ Loka

Objavljeno: 8.11.2018 | Avtor: Karmen Škapin

ČETRTEK- Današnji dan smo preživeli v naravi: po reki Rinži smo se vozili s kanuji, streljali smo z lokom, plezali po plezalih, pekli kruh in jabolka ter preživeli do večera v gozdu. Po večerji smo zaplesali in se veselili, da se jutri vrnemo domov.

CŠOD JURČEK- 2.a in 2. POŠ Loka

Objavljeno: 7.11.2018 | Avtor: Karmen Škapin

SREDA: Varno smo prispeli v Kočevje, se namestili in si v popoldanskih urah mesto tudi ogledali. Peš smo se podali do Kočevskega jezera. Ujeli smo 8 sladkovodnih rakov in jih spustili nazaj v jezero. Zadovoljni smo se vrnili v dom in osvojeno znanje preverili v kvizu.

IZDELALI SMO KOŠKE

Objavljeno: 17.10.2018 | Avtor: Milena Zemljak

V OPB  ju smo brusili, zabijali, pletli in nastali so koški. Koristno jih bomo uporabili.

OBISKALI SO NAS GASILCI PGD LOKA

V šolo so prišli gasilci. Izvedli smo evakuacijsko vajo. Eden izmed gasilcev je pregledal prostore. Nadel si je jeklenko z zrakom in masko. Oblečeno je imel intervencijsko obleko. Ko smo šli ven, smo si ogledali še gasilsko opremo in vozla. Slišali smo štiri različne zvoke sirene in videli reflektor, s katerim si razsvetlijo prostor nesreče. Preberite več …

OBISK GASILCEV IN IZVEDBA EVAKUACIJE

Objavljeno: 12.10.2018 | Avtor: Karmen Škapin

V četrtek, 11. 10. , smo na podružnici Loka izvedli evakuacijo. Gasilci so nas zelo pohvalili in nam za nagrado pokazali svoja vozila ter opremo. V naslednjih dneh bomo še z njimi gasili in si ogledali njihov muzej. V ta namen se zahvaljujemo PGD Loka.

TEDEN OTROKA

Objavljeno: 7.10.2018 | Avtor: Karmen Škapin

V tednu otroka so se na šoli izvajale različne dejavnosti. Tema letošnjega tedna otroka je PROSTI ČAS. Učenci so uživali na ŠD, TD in ND. Z igro, skupnimi dejavnostmi in medsebojno pomočjo nam je uspelo.

ZBIRALNA AKCIJA STAREGA PAPIRJA

V tednu otroka je na podružnici Loka potekala zbiralna akcija starega papirja. Hvala vsem, ki ste nam pomagali.

MAŽORETKI KLUBA RAP RADEČE NA OBISKU

Objavljeno: 18.09.2018 | Avtor: Milena Zemljak

V OPB ju sta nas obiskali članici KLUB-a mažorete RAP Radeče. Predstavili sta nam delo in dejavnosti mažoretk. Skupaj smo se naučili tudi lažjo koreografijo. Učenci, predvsem pa dekleta, so bili zelo navdušeni.

PRVI ŠOLSKI DAN

Objavljeno: 10.09.2018 | Avtor: Milena Zemljak

Prvi šolski dan smo učenci od 2. do 5. razreda pričkali prvošolce v telovadnici. Za dobrodošlico smo jim zapeli nekaj pesmic. Prvošolci so preskočili vrvico in tako postali pravi šolarji. Nato pa so se s starši odpeljali v Sevnico na ogled predstave Sinjemodri Peter.

VABILO NA 1. SKUPNI RODITELJSKI SESTANEK

Objavljeno: 5.09.2018 | Avtor: Aleš Tuhtar

Spoštovani. Ob začetku šolskega leta vas prijazno vabimo na 1. skupni roditeljski sestanek. Podrobnosti najdete spodaj. Z lepimi pozdravi, Mirjana Jelančič, prof., ravnateljica

LIKOVNA KOLONIJA V PARKU TDU LOKA

Objavljeno: 21.06.2018 | Avtor: Milena Zemljak

V soboto, 6. 6. 2018, je KD Loka organiziralo likovno kolonijo, ki se je odvijala v parku TDU Loka. Tu so ustvarjali različni likovni umetniki. Sodelovali pa so tudi nekateri naši učenci. Vsi so z navdušenjem ustvarjali in tako so nastale zanimive slike, ki bodo tudi razstavljene. Zahvaljujemo se gospodu Zoranu Cvaru za povabilo in Preberite več …

PRIREDITEV OB 20 – LETNICI DELOVANJA AKTIVA ŽENA LOKA

V soboto, 16. 6. 2018, je Aktiv žena Loka praznoval 20 let delovanja. Pred gasilskim domom se je odvijala prireditev na kateri smo s kratkim programom sodelovali tudi učenci 1. in 2. razreda. Zapeli in deklamirali smo nekaj ljudskih pesmi in zaplesali ljudski ples. Bilo je zelo prijetno. Zahvaljujemo se jim za pogostitev. AKTIVU ŽENA Preberite več …

PREDSTAVITEV KS LOKA V OBČINSKI KNJIŽNICI

Objavljeno: 11.06.2018 | Avtor: Milena Zemljak

V sredo, 6. 6. 2018, se je v Občinski knjižnici Sevnica predstavila KS Loka pri Zidanem Mostu. S pesmijo, deklamacijami, izdelki… smo se predstavili tudi mi. Razstava bo na ogled do 1. 7. 2018. Vabljeni.

VSESLOVENSKI PROJEKT TRAJNOSTNA MOBILNOST MISIJA: ZELENI KORAKI

V sredo, 6. 6. 2018, smo se odpravili v Ljubljano na slavnostni zaključek projekta Misija: Zeleni koraki.

PALETA BREZ MEJA

Objavljeno: 11.06.2018 | Avtor: Milena Zemljak

V torek, 5. 6. 2018, je bila v Občinski knjižnici Sevnica otvoritev razstave – Paleta brez meja. Tu so se s svojimi likovnimi izdelki predstavili mladi likovni umetniki osnovnih šol v sevniški občini. Med njimi so bili izbrani tudi učenci naše šole in sicer: Lea Omeragić 1. razred, Katarina Strajnar in Matevž Zemljak 2. razred, Preberite več …