Dogodki - podružnica Loka

Športne igre

Objavljeno: 23.09.2022 | Avtor: Barbara Vidic

23. september je dan slovenskega športa. To je odlična priložnost za športni dan in v Loki smo bili res športni. Poleg kolesarjenja petošolcev smo migali tudi ostali. Megleno jutro smo izkoristili za sprehod ob Savi in s tekom, gibanjem ter petjem pregnali meglo. Po malici so se učenci preizkusili na poligonu v telovadnici, pridružili pa Preberite več …

ŠPORTNI DAN- KOLESARSKI POLIGON

Objavljeno: 23.09.2022 | Avtor: Karmen Božič

Prvi jesenski dan in dan športa smo učenci 5. razreda izkoristili za kolesarski poligon. Uspešno smo premagali naloge na poligonu in uživali ob vsaki oviri. učenci 5. razreda

Dan brez avtomobila

Objavljeno: 22.09.2022 | Avtor: Martina Trbovc

Danes, na dan brez avtomobila, smo učenci in učiteljice prišli v šolo peš, vsaj del poti :-). Med hojo smo klepetali in se nasmejali. Na poti so se nam pridružili tudi otroci iz vrtca in njihovi starši.

Akcija Začni mlad, tekmuj pošteno

Objavljeno: 21.09.2022 | Avtor: Martina Trbovc

Danes, 21. 9. 2022, je pod okriljem Atletske zveze Slovenije, potekal množični tek učencev 1. triade na 100 ali 200 metrov. Tudi učenci na podružnici so se ga udeležili.

Mesec skupnega branja

Objavljeno: 19.09.2022 | Avtor: Martina Trbovc

V mesecu skupnega branja SKUPAJ BEREMO. Pri pouku, v podaljšanem bivanju, v knjižnici ali učilnici, na travniku pred šolo ali doma, v postelji … S sošolci, prijatelji, starši …   In kot pravi Tone Pavček: Brati pomeni početi podvige. Brati je možno marsikaj. Recimo: grozdje in fige in knjige in med brati še kaj. Brati Preberite več …

Proslava na Okroglicah

V nedeljo, 18.9.2022, je na Okroglicah potekala svečanost v spomin padlim kurirjem kurirske postaje S 5. Na slovesnosti so nastopile tudi naše učenke in učiteljica.

Dobrodelnost v Loki

Objavljeno: 13.09.2022 | Avtor: Martina Trbovc

V nedeljo, 11. 9. 2022, je v Loki potekala Čilijada.  Na prireditvi se je izvedla licitacija kolesarskega dresa, evropskega prvaka in svetovnega rekorderja v 24-urnem kolesarjenju, gospoda Stanka Verstovška. Zbran denar bo namenjen Šolskemu skladu na podružnici. Namen sklada je pomoč učencem naše šole in s tem zagotavljanje enakih možnosti za vse. Z zbranim denarjem Preberite več …

Fotografiranje učencev 16.9.2022

Objavljeno: 9.09.2022 | Avtor: Martina Trbovc

V petek, 16.9.2022, bo fotografiranje učencev.

1. ŠOLSKI DAN

Objavljeno: 4.09.2022 | Avtor: Martina Trbovc

Tudi v Loki smo komaj dočakali 1. šolski dan. Prvošolci so bili svečano sprejeti v šolsko skupnost. Vsi so opravili gibalno nalogo in “skočili” v prvi razred. Po spoznavanju in druženju v razredu, je sledilo glasbeno potovanje z Alenom Zabasu.  Nasmehi na obrazih so dokaz, da smo novo šolsko leto uspešno začeli. Vsak dan je Preberite več …

PRVI ŠOLSKI DAN

Objavljeno: 29.08.2022 | Avtor: Martina Trbovc

Spoštovani starši in dragi učenci. Počitnice se počasi iztekajo in pred nami je novo šolsko leto, novi izzivi in nove dogodivščine. Pošiljam vam nekaj osnovnih informacij glede prvega šolskega dne. Starši in učenci 1. razreda ste 1. 9. 2022, ob 10. uri, vabljeni pred glavni vhod v šolo, kjer bomo prvošolce pozdravili in skupaj naredili Preberite več …

Počitnice so tu!

Objavljeno: 25.06.2022 | Avtor: Martina Trbovc

Dragi učenci, spoštovani starši. Skupaj smo obrnili še en list, končali še eno šolsko leto. Bilo je polno lepih dogodkov, uspehov in zgodb, ki bodo zapisane v šolsko kroniko.   Počitnice so pred vrati. Izkoristite vsak dan za kaj lepega. Vzemite si čas za branje, za prijatelje in počnite stvari, ki jih imate radi. Pazite Preberite več …

Navodila za zadnji šolski dan, 24. 6. 2022

Objavljeno: 21.06.2022 | Avtor: Martina Trbovc

Zadnji šolski dan, 24. 6. 2022, se pouk konča ob 12.20. Kosilo, podaljšano bivanje in odvozi šolskega kombija bodo potekali po ustaljenem urniku. Želimo vam prijetne dopustniške dni. Učiteljice POŠ Loka

Zaključni izlet na POŠ Loka

Objavljeno: 20.06.2022 | Avtor: Martina Trbovc

Petkov sončni dan smo izkoristili za končni izlet. odpeljali smo se na Kostanjevico na Krki, si ogledali Galerijo Božidarja Jakca in Kostanjeviško jamo. Bilo je poučno, zabavno, igrivo in nagajivo :-). Fotografije povedo vse… Učenci in učiteljice

ŠVN Strunjan, 2. skupina- 5. dan

Objavljeno: 10.06.2022 | Avtor: Marjeta Česnik

Zjutraj smo spakirali kovčke in se po zajtrku odpeljali na ogled prelepih Škocjanskih jam. Imeli smo se super. Komaj že čakamo, da objamemo najbližje… V Loko pridemo ob 16.20.

Strunjan ŠVN, 2. skupina- 4. dan

Objavljeno: 9.06.2022 | Avtor: Marjeta Česnik

Zjutraj smo se zbudili v deževno jutro, se preizkusili v naravoslovnem kvizu in plavanju. Našemu slavljencu smo zaželeli vse dobro in ga presenetili s tortico. Po večerji je sledil zaključni večer s plesom. Zelooo smo se zabavali. Zjutraj smo se zbudili v deževno jutro, se preizkusili v naravoslovnem kvizu in plavanju. Našemu slavljencu smo zaželeli Preberite več …

Strunjan ŠVN, 2. skupina- 3.dan

Objavljeno: 8.06.2022 | Avtor: Petra Jesih

Danes smo dobili obisk, g. ravnatelj in pomočnika so nam prinesli Frutabelo in nas presenetili. Dopoldne smo plavali, ustvarjali, popoldne smo se z ladjico odpeljali v Piran, si ogledali akvarij in se sprehodili po prelepem obmorskem mestecu. Zvečer smo se povzpeli na Strunjanski križ in uživali v razgledu.

Strunjan ŠVN, 2.skupina- 2.dan

Objavljeno: 7.06.2022 | Avtor: Petra Jesih

Zbudili smo se že zgodaj in pozdravili lep, vroč dan. Veliko smo plavali, ustvarjali v delavnicah, igrali nogomet in med dvema ognjema, izbrali naj plesalko, naj plesalca ter naj frizuro ŠVN- 2. skupine, 2022. Bilo je nepozabno!

ŠVN Strunjan, 2.skupina- 1.dan

Objavljeno: 6.06.2022 | Avtor: Petra Jesih

Dan je bil vroč in navdušenje učencev veliko! Preverili smo plavanje, se razdelili v skupine, se namestili v prenovljene apartmaje in uživali v odlični hrani. Večerni sprehod do Portoroža nas je utrudil. Le kaj bomo doživeli jutri?

Strunjan ŠVN, 2.skupina

Spoštovani! Obveščamo vas, da smo varno prispeli v Strunjan in že plavamo. Pozdrave od učencev in učiteljev.

Naravno in dišeče z Radeža

Objavljeno: 1.06.2022 | Avtor: Barbara Vidic

Začel se je junij – mesec, ki prinaša sonce, veselje, konec šolskega leta, poletje in počitnice. V Loki smo junij začeli veselo, malce drugače, naravno in dišeče.  Učenci in učiteljice smo se zjutraj iz megle ob Savi podali malo višje – na Radež. Po prvem vzponu v hrib ni nikogar več zeblo. Uspešno smo premagali Preberite več …