Učenci so bili pozvani, da v tabelo napišejo, kako jim je všeč način dela, v kakršnega smo po sili razmer pahnjeni v zadnjih tednih. Najprej je zapisala razredničarka, nato pa sedmošolci. Takole so odgovarjali:
PREDNOSTI:
– ko ti pade motivacija lahko odnehaš in greš malo ven na zrak,
– lahko sem več na računalniku,
– ko se učim, lahko poslušam glasbo,
– ne zbujam se zgodaj,
– ni se mi treba preobleči,
– zajtrk lahko jem med ”poukom’,’
– ne rabim v šolo,
– nimam skrbi, da zamudim avtobus,
– več časa za šport,
– več časa za družino,
– dovolj časa za lepše zapiske,
– zvečer grem lahko malo kasneje v postelj,
– če kaj ne naredim dopoldne lahko popoldne,
– več časa za igranje video iger,
– lahko sem na telefonu in mi ga nobeden ne vzame,
– ni spraševanj, testov,
– ni zapisov o neprimernem vedenju v eAsistentu.
SLABOSTI:
– ni razlage snovi od učiteljice,
– pogrešam učilnice,
– pogrešam skupne razredne ure,
– ni prijateljev,
– oče mi ves dan teži,
– slabše razumem snov,
– veliko moramo prepisati,
– pri kakšnih predmetih lahko porabim 60 min, pri nekaterih pa 30-45 min
– pogrešam svoje prijateljice,
– pogrešam proste ure ob četrtkih,
– pogrešam krožek odbojke,
– včasih se preveč snovi nabere, pa smo malo zmešani.
No, saj je kar veliko prednosti …
Učenci 7. a z razredničarko