NAR_6

V gozdu- rešitveNAR 6: od 16. 3. do 20.3.2020

Dragi učenec/ učenka,

pri delu uporabljaj delovni zvezek za naravoslovje. Kot dodatno gradivo pa lahko uporabljaš  učbenik za naravoslovje in  spletno povezavo z e-učbenikom za naravoslovje: www.iRokus.si in www.iRokusPlus.si .

V primeru težav oziroma pri svetovanju, se lahko v času od 8.00 do 13.00 obrneš na učiteljico, ki te poučuje –alenka.povsic@ossevnica.si

1. ura: Utrjevanje

  1. Ponovi in utrdi znanje  o fotosintezi in celičnem dihanju: UPORABIM SVOJE ZNANJE-DZ str. 111-113
  2. Dopolni miselni vzorec v DZ str. 114: KAJ SEM SE NAUČIL V TEM POGLAVJU?
  3. Preberi in podčrtaj snovi, ki jih rastlina potrebuje za rast:Mineralne snovi- DZ str. 111

2. ura: V gozdu

  1. Obišči najbližji gozd, ker ga boš v naslednjih dnevih raziskoval/a.
  2. DZ str. 115- 119: preberi in se pripravi na raziskovanje. Navodila dobiš naslednji teden.
  3. Preglej  utrjevanje o fotosintezi in celičnem dihanju DZ- rešitve

________________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: od 23.3.do 27.3.2020

Dragi učenec/učenka,

navodila  za delo bodo od zdaj naprej ob ponedeljkih (1. ura)  in četrtkih (2. ura). Naloge, ki so označene z rdečo barvo,  so obvezne za vse, z zeleno barvo pa  dodatne naloge (neobvezne).

  1. ura:V gozdu- raziskovanje:     V GOZDU 
  2. Odpri priponko,natisni list, ga prilepi v zvezek     ali       besedilo, ki je  modre barve, prepiši v zvezek.
  3. Reši naloge v DZ. 
  4.  Preveri:    V gozdu- rešitve 

——————————————————————————————————————————–

2. ura: ZGRADBA IN DELOVANJE RASTLIN      Priponka:Zgradba in delovanje rastlin 

Odpri priponko in delaj po navodilih. DL lahko natisneš in nalepiš v zvezek.

a) Opazuj rastline na sliki : Kaj je skupno vsem rastlinam? Kje so razlike med rastlinami?

b) Prepoznaj skupine rastlin na sliki: ALGE, MAHOVI, PRAPROTNICE, SEMENKE

c)Prepiši besedilo v zvezek (ali natisni in nalepi)

d) Poglej posnetek              http://www.youtube.com/watch?v=XTZih16DUB4&NR=1

e) Naloga- DZ str. 124 (preberi), poimenovanje rastlin na črke slovenske abecede  

_______________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: OD 30.3.DO 3.4.2020

Učenec/učenka,

navodila za delo so odslej tudi v spletni učilnici eA. Nekateri ste  že  vstopali v spletno učilnico in zapisali komentarje.

1.ura: Danes boš pripravil/a semena za opazovalno nalogo. V naslednjih dnevih boš opazoval/a rast rastlinskih organov iz zarodka. Vsa opazovanja boš beležil/a . Po končanem opazovanju boš napisal/a poročilo. Navodila za opazovalno nalogo so v priponki. Opazovalna naloga-RAST RASTLINSKIH ORGANOV    

Navodila za pisanje poročila dobiš naslednji teden.

Če imaš vprašanje ali problem s pripravo semen, napiši v spletni učilnici ali  piši  na moj e-naslov:alenka.povsic@ossevnica.si

————————————————————————————————————————————————————————————————————————

2. ura: Semena fižola so posajena. Vsak dan jih opazuj in piši podatke v tabelo. Ne pozabi fotografirati ali narisati. Če še nisi pripravil semen. je še čas, da opraviš nalog.

Danes boš raziskoval/a rastlinske liste. Navodila za delo so v priponki:LIST- pouk na daljavo

Navodila imajo naslednje naloge:

  • minimalne –  so označene z *
  • temeljne -so označene z **
  • višji nivo- so označene***   
  • ___________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: OD 6. 4. do 10. 4. 2020

1.ura:

a)Opazuj, meri, riši ali fotografiraj rast rastline iz semena. Ne pozabi na zapisovanje podatkov tabelo. To opazovanje naj traja vsaj 10 dni, lahko tudi več.  Po končanem opazovanju dobiš navodila za pisanje poročila.

b) Nadaljuješ z raziskovanje RASTLINSKEGA LISTA. Najprej ponovi dele lista, primerjaj listne ploskve , spoznaj notranjo zgradbo in poišči primere preobraženih listov. V zvezek napišeš samo ključne pojme.

Vsa navodila za delo so v priponki:RASTLINSKI LIST

_————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Danes je 7. 4. 2020, Svetovni dan zdravja. Na celotni šoli bo zato potekal dan dejavnosti.

Vsa navodila za delo najdete pod rubriko AKTUALNO.

_—————————————————————————————————————————————————————————————————————————

2. ura: 

Utrjevanje: LIST

a) Zapiši rezultate :DZ- Raziskujem: Ali rastlina  iz listov izloča vodo?

b) Utrdi znanje o listu:DZ str. 143- naloga 1., 2, str. 144- naloga 5, str. 145- naloga 7., 8 , str. 146- naloga 12

c) Opazovalna naloga: opravi meritve, zapiši podatke, fotografiraj. Nekateri ste že pri koncu 10-dnevnega opazovanja, drugi ste šele dobro začeli nalogo, zato boste šele naslednji          teden dobili navodila za pisanje poročila. 

d) Preveri znanje o listu tako, da rešiš tri naloge (izbereš pravilni odgovor).LIST- preverjanje

______________________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: navodilo za delo od 14.4. do 17.4.2020

Po novem urniku boš prejel/a navodilo za delo  samo ob sredah.

  1. Najprej preglej analizo kviza, kjer si prejšnji teden preverjal/a znanje o listu. Priponka:Analiza preverjanja o listu 
  2. Počasi zaključi  opazovalno nalogo o kalitvi in rasti nove rastline iz semena. Ne pozabi izpolniti tabele in fotografirati. Pozoren bodi na pogoje kalitve, razvoj rastlinskih organov, obliko listov…
  3. Pri kalitvi si opazoval tudi razvoj stebla. Tvoja naslednja naloga je spoznati naloge, oblike, zgradbo in preobražena stebla. Navodila so v priponki:steblo

V tem tednu verjetno ne boš uspel/a vsega narediti, zato lahko dokončaš naslednji teden.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: navodilo za delo od 20.4.do 24.4.2020

Pozdravljen šestošolec/šestošolka,

upam, da še imaš nekaj moči in volje za delo pri naravoslovju pred počitnicami.

Danes te čakajo naslednje naloge:

  1. STEBLO:Dokončaj učno snov,preberi v DZ, preglej PP,prepiši zadnjo sl., kjer so zapisani ključni pojmi Priponka: steblo
  2. Preveri, kaj si se naučil/a o steblu. Reši naloge v DZ.
  3. OPAZOVALNA NALOGA: Priprava poročila za ocenjevanje           Priponka:Opazovalna naloga- poročilo

V času od 30. marca si opazoval/a kalitev fižola in  razvoj nove rastline, zbiral/a podatke z merjenjem dolžine rastlinice in dokumentiral/a s fotografiranjem ali risanjem.

Po končanem delu boš še napisal/a poročilo in ga oddal v prvem tednu po počitnicah.

Časa za pripravo poročila imaš 14 dni.

Poročilo napiši ročno in nato fotografiraj  ali na računalnik.

Poročilo pripni v spletno učilnico ali pošlji na moj naslov alenka.povsic©ossevnica.si

Poročilo bo ocenjeno, zato se potrudi pri pripravi.

Navodila za pisanje poročila so v priponki.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: navodilo za delo od 4.5.do 8.5.2020

Pozdravljen šestošolec/šestošolka,

upam, da si se med počitnicami odpočil/a in se pripravil/a na naslednje šolsko  delo.

Danes te čakajo naslednje naloge:

  1. KORENINA:Odpri DZ , str. 140,141, preglej PP,prepiši zadnjo sl., kjer so zapisani ključni pojmi     Priponka: KORENINA
  2. Preveri, kaj si se naučil/a o rastlinskih organih. Reši vsaj pet nalog v DZ, str. 143- 146.
  3. OPAZOVALNA NALOGA: Priprava poročila za ocenjevanje – glej navodilo prejšnje ure

Nekateri še niste oddali naloge o kalitvi in opazovanju rasti nove rastline. To storite do petka Če še niste opravili naloge zaradi težav s semeni in kalitvijo, mi sporočite.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: navodilo za delo od 11.5.do 15.5.2020

Pozdravljen šestošolec/šestošolka,

danes te čakajo naslednje naloge:

  1. TRANSPORTNI SISTEM PRI RASTLINAH: odpri priponko, delaj po navodilih   Priponka:Transportni sistem pri rastlinah
  2. Utrjevanje:

      Dopolni miselne vzorce: DZ str. 148, 149- Kaj sem se naučil v tem poglavju?

  1. OPAZOVALNA NALOGA: Priprava poročila za ocenjevanje

Začela sem že s pregledovanjem vaših nalog, nekaj učencev pa še ni poslalo poročil.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: navodilo za delo od 18.5.do 22.5.2020

Pozdravljen šestošolec/šestošolka,

danes imaš  naslednje naloge:

    1. RAZMNOŽEVANJE RASTLIN: odpri priponko in delaj po navodilih       Priponka:RAZMNOŽEVANJE RASTLIN

a) *Preberi v DZ str. 150

b) *Prepiši 1 in 2 sl. Iz PP

c) *Poglej in poslušaj razlago o nespolnem razmnoževanju rastlin

d) *Opazuj različne dele rastlin, ki omogočajo rastlini razmnoževanje (sl.4)

e) **Raziskuj v DZ str. 158, 159

2.. **Čaka te naloga (vprašanje) v spletni učilnici.

3.ANALIZA OPAZOVALNE NALOGE: v živo preko videokonference ZOOM  (objava v e-pošti za posamezen oddelek)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

NAR 6: navodilo za delo od 25.5.do 29.5.2020

Pozdravljen šestošolec/šestošolka,

danes imaš  pripravljena navodila za:

RAZMNOŽEVANJE RASTLIN- spolno razmnoževanje: odpri priponko in delaj po navodilih     Priponka:RAZMNOŽEVANJE RASTLIN 2-spolno

  1. *Ponovi- nespolno razmnoževanje
  2. *Prisluhni razlagi o spolnem razmnoževanju rastlin
  3. *Poglej in pobarvaj (podčrtaj) tekst v DZ str. 154-156 o zgradbi cveta
  4. *Preglednica- pravilno poveži pojme z opisom
  5. **Čaka te naloga (vprašanje) v spletni učilnici. 

**IZZIV DO NASLEDNJEGA TEDNA:

Izdelaj model cveta- glej navodila v PP

Vsi tisti, ki bi želeli izboljšati zaključno oceno ali ste med oceno, se potrudite v izzivu tega tedna.