DNEVNIK POLETNE ŠOLE V NARAVI V STRUNJANU, 5. RAZRED

Objavljeno: 29.05.2015 | Avtor: mlampret

1. DAN

PONEDELJEK, 18. 5. 2015

Zjutraj, malo pred sedmo uro, smo se zbrali pred šolo, se vkrcali v avtobus in se odpeljali v Strunjan. Pot je bila dolga, a je ob klepetu hitro minila. Najprej so učitelji preverili naše plavalno znanje in nas razvrstili v plavalne skupine. Sledilo je kosilo z juho, glavno jedjo in sladico. S kovčki smo odšli v apartmaje in razpakirali. Popoldan smo se začeli učiti plavati in to že v zunanjem bazenu. Jaz sem v najboljši skupini pri učitelju Igorju Povšetu in smo se poimenovali Morski psi. Po plavanju smo se pripravili za večerni sprehod v Portorož. Šli smo skozi tunel, kjer je včasih potekala železnica, ki je Portorož povezovala s Trstom. Med potjo smo srečali Aniko Horvat. V prelepem obmorskem mestu smo uživali v hoji po obali, na stojnicah smo si ogledovali spominčke in se posladkali s sladoledom. Ko smo se vrnili, smo bili kar precej utrujeni, zato smo hitro zaspali.

Liza Senica

2. DAN

TOREK, 19. 5. 2015

Na ta dan sem se zbudila zelo zgodaj, zato sem se najprej po tiho uredila. Ker sem vedela, da bodo kasneje učitelji ocenjevali sobe, smo se s sostanovalkami odločile, da jo pospravimo. Že je bila na vrsti jutranja telovadba, nato nadaljevanje pospravljanja, priprava nahrbtnika za plavanje in delavnico ter odhod na zajtrk. Ko bi vi vedeli, kako zelo je okusen bil! No, plavanje pa je bilo res kar utrujajoče. Popoldan, po kosilu, nas čaka še izlet z ladjo v Piran. Že sedaj sem zelo nestrpna in upam, da bo zanimivo, saj nas tam čaka še večerja. Po večerji bo priprava na spanje in počitek.

Sara Mirt

3. DAN

SREDA, 20. 5. 2015

Zbudila sem se ob 6.30. Ko sem zaslišala glasbo, smo vsi odšli pred apartmaje ter za tem na jutranjo telovadbo. Po zajtrku in pospravljanju sob, sem se morala na plavanju posebej potruditi, saj je bilo potrebno pokazati plavanje v času 10 minut brez sestopa na tla. Too, uspelo mi je! Sledilo je še plavanje kravla na čas 1 minuta 15 sekund. Ko sem prišla na cilj, sem imela čas 1 minuta 14 sekund in vedela sem, da sem usvojila srebrnega delfinčka. Vsi bližnji so mi čestitali in bila sem nepopisno zadovoljna.

Tamara Rak

4. DAN

ČETRTEK, 21. 5. 2015

PLAVANJE ZA ZLATEGA DELFINČKA

Po telovadbi in zajtrku smo se pripravili
n v bazen plavati odšli.
Moja velika želja je bila,
da zlatega delfinčka bi osvojila.
Skočim v vodo,
plavam, plavam, plavam,
a na koncu izvem,
da časovno ne uspem.
Popoldne smo spet plavali
in za delfine se borili.
Ko napočil je čas,
da ga odplavam jaz,
sem držala pesti
in od sebe dala vse moči.
Na koncu zlatega delfinčka usvojim,
in se razveselim.

Gaja Radovac

5. DAN

PETEK, 22. 5. 2015

Oči sem odprl ob misli na obisk potapljača. Najprej smo odšli na sprehod do obale. Zajtrk na stalnem mestu v hotelu mi je zelo teknil. Ko smo se okrepčali, smo odplavali še maraton. Osvojil sem 3. mesto. Nato je končno le prišel potapljač, ki nas je naučil, kaj potrebujemo za plavanje. Imel sem možnost poskusiti plavati pod vodo. Za pravilen odgovor na njegovo nagradno vprašanje je sošolec prejel lepo nagrado, to je plavalno desko. Po opravljeni kratki analizi zadovoljstva v poletni šoli v naravi smo se odpravili na avtobus in se poslovili od morja. Ko sem prispel v Sevnico, sem bil zelo utrujen. Objel sem mamico in očija in skupaj smo se odpeljali domov. Ta teden je bil zelo poučen in zabaven in vem, da ga ne bom nikoli pozabil.