BIO_8

Dragi učenec / draga učenka!

Pouk na daljavo bo potekal še kar nekaj časa. Za uspešnejše delo oziroma pomoč pri opravljanju nalog ti pošiljam svoj elektronski naslov, kjer bom med tednom dosegljiva v času od 8.00 do 13.00.

metka.srebotnik@ossevnica.si

 

Da si boš delo laže organiziral/a, te obveščam, da bom navodila za pouk na daljavo objavljala

enkrat tedensko: ob torkih.

Priporočam ti, da delo opraviš sproti.

Uspešno delo ti želim.

Rešitve nalog bom objavila ob petkih.

OPREDELITEV  NALOG/VSEBIN  GLEDE NA STANDARDE ZNANJA:  

           minimalni standardi, temeljni standardistandardi višjih taksonomskih stopenj

Dragi učenec, draga učenka!

Za nami sta že dva tedna pouka na daljavo. Upam, da si naloge opravil-a.

Svoje zapiske fotografiraj in mi jih pošlji na moj email, da jih lahko pregledam in ti posredujem povratno informacijo.

Obenem bi vas prosila, da se prijavite v spletno učilnico eAsistenta in se »pofočkate« pri posamezni nalogi, ki ste jo opravili v teh dveh tednih.

Lepo bodite in ostanite zdravi.

Lep pozdrav.

Navodila za delo v 1. tednu (16. 3. – 20. 3. 2020)

ŽIVČEVJE

Najprej preberi učno snov v učbeniku na straneh 72 do 77, nato pa v zvezek nadaljuj z zapisom. V šoli smo pri pouku končali razlago pri refleksnem gibu. Pomagaj si z opornimi točkami in vprašanji.

  1. REFLEKSNI GIB
  • Kaj je refleksni gib?
  • Opiši nastanek refleksnega giba?
  • Zakaj so pomembni?
  • Primerjaj zavestni in refleksni gib.
  • Vpliv na reflekse (zdravje, starost, snovi, temperatura, aktivnost).
  1. SAMODEJNO ALI AVTONOMNO ŽIVČEVJE
  • Kje leži samodejno živčevje?
  • Kako ga delimo?
  • Kako delujeta simpatično in parasimpatično živčevje?
  1. BOLEZNI IN POŠKODBE ŽIVČEVJA
  • Vpliv drog – alkohol, nikotin, kofein in mamil
  • Stres
  • Duševne bolezni
  • Bipolarna motnja
  • Epilepsija
  • Možganske poškodbe
  • Poškodbe hrbtenjače

Na koncu pa preveri svoje znanja z odgovori na vprašanja 1 – 8 v učbeniku na strani 81.

Na portalu iRokusPlus je v interaktivnem učbeniku za Biologijo8 zelo zanimiva razlaga živčevja, ki je podkrepljena z zanimivimi filmčki, če imaš čas in voljo, ti predlagam, da si ogledaš te strani.

________________________________________________________________________________________________

Navodila za delo v 2. tednu (23. 3. – 27. 3. 2020)

HORMONSKI SISTEM

Najprej preberi učno snov v učbeniku na straneh 78 in 79, nato pa v zvezek oblikuj zapis s pomočjo vprašanj v priponki.

BIO8-učenje na daljavo 2. teden

Pri odgovarjanju na vprašanja si lahko pomagaš s poglavjem Natančno uravnavam v  interaktivnem učbeniku Biologija 8 na portalu iRokusPlus.

________________________________________________________________________________________________

Navodila za delo v 3. tednu (30. 3. – 3. 4. 2020)

HORMONSKI SISTEM – utrjevanje

V priponki te čaka 10 vprašanj za utrjevanje znanja o hormonskem sistemu.

BIO8-hormonski sistem

Pri odgovarjanju na vprašanja si lahko pomagaš s poglavjem Natančno uravnavam v interaktivnem učbeniku Biologija 8 na portalu iRokusPlus.

Enaka vprašanja te čakajo v spletni učilnici eAsistenta. ________________________________________________________________________________________________

POUK KEMIJE IN BIOLOGIJE v »ŽIVO«

Dragi učenec, draga učenka!

Za nami so trije tedni pouka na daljavo, ko ste samostojno po mojih navodilih predelovali učno snov. Iz poslanih zapiskov vem, da ste bili zelo pridni. Sigurno pa si želite še mojo razlago učne snovi.

Naslednji teden bomo začeli s poukom kemije in biologije online (v živo) preko aplikacije ZOOM.

Danes oziroma čez vikend vas vse lepo prosim, da si na svoje elektronske naprave, računalnike, tablice, telefone, naložite aplikacijo ZOOM.

Prilagam vam navodila za namestitev:

ZOOM-navodila za inštalacijo(Google Chrome)

ZOOM-navodila za inštalacijo(Internet Explorer)

ZOOM-navodila za inštalacijo(Android)

Urnik pouka in kode za dostop vam javim danes popoldne.

Navodila bom dodala tudi v spletno učilnico, da se mi pofočkate, da ste obvestilo prebrali in naložili aplikacijo.

Če potrebujete pomoč, mi pišite.

Lep pozdrav,

Učiteljica Metka

_______________________________________________________________________________________________

Navodila za delo v 4. tednu (6. 4. – 10. 4. 2020)

Danes je 7. 4. 2020,  Svetovni dan zdravja. Na celotni šoli bo zato potekal dan dejavnosti.

Vsa navodila za delo najdete pod rubriko AKTUALNO.

_______________________________________________________________________________________________

Navodila za delo v 5. tednu (13. 4. – 17. 4. 2020)

PETEK, 17. 4. 2020

Pouk biologije v živo preko aplikacije ZOOM.

Spodaj je povezava na urnik za pouk biologije preko aplikacije ZOOM za petek, 17. 4. 2020:

BIO8 – PETEK 17.4.2020

Učenci se mi pridružite tako, da odprete aplikacijo ZOOM in izberite JOIN MEETING, vpišete Meeting ID in Password.

Se vidimo.

PETEK, 17. 4. 2020

Kot sem vam obljubila pri uri biologije preko ZOOMa vam prilagam predstavitev o hormonskem sistemu in rešitve nalog. Predstavitev si prepišite v zvezke.

HORMONSKI SISTEM

BIO8-hormonski sistem – rešitve

________________________________________________________________________________________________

Navodila za delo v 7. tednu (4. 5. – 8. 5. 2020)

Pouk biologije v živo preko aplikacije ZOOM.

Spodaj je povezava na urnik za pouk biologije preko aplikacije ZOOM za petek, 8. 5. 2020:

BIO8 – PETEK 8.5.2020

Učenci se mi pridružite tako, da odprete aplikacijo ZOOM in izberite JOIN MEETING, vpišete Meeting ID in Password.

Se vidimo.

PETEK, 8. 5. 2020

Kot sem vam obljubila pri uri biologije preko ZOOMa vam prilagam predstavitev o hormonskem sistemu in rešitve nalog. Predstavitev si prepišite v zvezke.

ČUTILA

________________________________________________________________________________________________

Navodila za delo v 9. tednu (18. 5. – 22. 5. 2020)

Pouk biologije v živo preko aplikacije ZOOM za petek, 22. 5. 2020.

Podatke za vstop na uro kemije preko aplikacije ZOOM imate objavljene v spletni učilnici.

Se vidimo.