V ČEVLJE ODRASLIH SMO STOPILI UČENCI 6. C V PROJEKTU IGRIŠČE ZA GLEDALIŠČE

Objavljeno: 6.01.2020 | Avtor: Jelka Slukan

V ponedeljek, 23. 12. 2019, je na obisk prišel umetnik Tomaž Lapajne Dekleva. Postavili smo mu nekaj vprašanj in izvedeli, da ima tri otroke, muco, ki so jo rešili zapuščenosti, da je napisal kar nekaj iger za otroke, da se ukvarja z gledališčem. Igrišče za gledališče je pa dejavnost, ko pridejo v šolo umetniki, da se z učenci igrajo gledališče.

V uvodu smo se igrali igrici podajanje ploska in samuraji, nato pa smo se razdelili v skupine. Cilj igre je bil rešiti problem družine Jamnik, v kateri živijo mama in štirje otroci. Najstarejši Marko že hodi v šolo, kjer pa mu ravno ne gre najbolje, ne piše domačih nalog in rad se skrega z vrstniki. V bloku, kamor so se priselili, so stanovalci zaznali tak hrup, da so obvestili policijo. Vsaka skupina je dobila svojo vlogo: gospa Jamnik (mama Marka), socialna delavka, policist, Marko (najstarejši sin) in razredničarka. Skupaj smo prišli do rešitev, kako bi zmanjšali hrup v stanovanju ter Marku pomagali do dobrega uspeha v šoli. Nekaj ugotovitev: večje/novo stanovanje oz. hiša, Markov bi ob koncu tedna preživel pri sorodnikih, da bi delal domače naloge v podaljšanem bivanju, imeli bi osebno varuško … Vsem sta bili ti dve šolski uri zelo zabavni. Zanimivo je bilo, saj smo reševali »odraslo« težavo in se obnašali kot odrasli (razen Marka).

Ob zaključku smo naredili analizo in se igrali igrico, pri kateri je vsak izmed učencev povedal eno besedo tako, da je nastala nova zgodba. Zahvaljujemo se g. Tomažu Lapajnetu Deklevi, da nam pokazal/razložil del odraslega življenja.

Klara Požun in Lana Vurnek, 6. c