PREDNOSTI IN SLABOSTI UČENJA NA DALJAVO: RU NA DALJAVO V 7. A

Objavljeno: 3.04.2020 | Avtor: Barbara Košar

Učenci so bili pozvani, da v tabelo napišejo, kako jim je všeč način dela, v kakršnega smo po sili razmer pahnjeni v zadnjih tednih. Najprej je zapisala razredničarka, nato pa sedmošolci. Takole so odgovarjali:

PREDNOSTI:

       ko ti pade motivacija lahko odnehaš in greš malo ven na zrak,

       lahko sem več na računalniku,

       ko se učim, lahko poslušam glasbo,

       ne zbujam se zgodaj,

       ni se mi treba preobleči,

       zajtrk lahko jem med ”poukom’,’

       ne rabim v šolo,

       nimam skrbi, da zamudim avtobus,

       več časa za šport,

       več časa za družino,

       dovolj časa za lepše zapiske,

       zvečer grem lahko malo kasneje v postelj,

       če kaj ne naredim dopoldne lahko popoldne,

       več časa za igranje video iger,

       lahko sem na telefonu in mi ga nobeden ne vzame,

       ni spraševanj, testov,

       ni zapisov o neprimernem vedenju v eAsistentu.

SLABOSTI:

       ni razlage snovi od učiteljice,

       pogrešam učilnice,

       pogrešam skupne razredne ure,

       ni prijateljev,

       oče mi ves dan teži,

       slabše razumem snov,

       veliko moramo prepisati,

       pri kakšnih predmetih lahko porabim 60 min, pri nekaterih pa 30-45 min

       pogrešam svoje prijateljice,

       pogrešam proste ure ob četrtkih,

       pogrešam krožek odbojke,

       včasih se preveč snovi nabere, pa smo malo zmešani.

No, saj je kar veliko prednosti …

Učenci 7. a z razredničarko